חברים בקבינט השתתפו בפגישה שמטרתה לסייע לאחד המועמדים בארה"ב

קיימתי שיחות עם ראשי הקהילה היהודית במנהטן, ההצבעה שלהם פחות משמעותית כי נו יורק שייכת לקלינטון, אבל הקהילה היהודית בפלורידה יכולה להכריע את ההצבעה בפלורידה
דוד קליגר 5 Comment on חברים בקבינט השתתפו בפגישה שמטרתה לסייע לאחד המועמדים בארה"ב

סגנית שר החוץ: "אני מכחישה את הדיווח של רוני רימון. ישראל הרשמית מאחלת הצלחה לשני המתמודדים" • שליח גל"צ: "קלינטון מוקפת בתומכים, מהנשיא אובמה ועד כוכבי פופ וסלברטיז. טראמפ – בודד"

ישיבת הממשלה צילום: קובי גדעון לע"מ
קיימתי שיחות עם ראשי הקהילה היהודית במנהטן, ההצבעה שלהם פחות משמעותית כי נו יורק שייכת לקלינטון, אבל הקהילה היהודית בפלורידה יכולה להכריע את ההצבעה בפלורידה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפאנל מיוחד שהתקיים במהדורה המרכזית של קול חי עם אבי מימרן אמר יועץ התקשורת רוני רימון "יש לי ידע על פגישה שהשתתפו בה חברים בקבינט הישראלי שמטרתה הייתה לסייע לאחד המועמדים בבחירות בארה"ב, מדובר בסכנה משמעותית ליחסי ישראל והבית הלבן".

היועץ האסטרטגי ליאור חורב אמר בשיחה כי הבחירות הללו משמעותיות כי הן מציפות את כל הסכסוך הפנימי בארה"ב. בין מהגרים לוותיקים, שחורים ולבנים, עשירים ועניים.

אברימי קרויזר: אני נמצא בניו יורק, קיימתי שיחות עם ראשי הקהילה היהודית במנהטן, ההצבעה שלהם פחות משמעותית כי נו יורק שייכת לקלינטון, אבל הקהילה היהודית בפלורידה יכולה להכריע את ההצבעה בפלורידה.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי שעלתה לשידור אמרה "אני מכחישה את הדיווח של רוני רימון. ישראל הרשמית מאחלת הצלחה לשני המתמודדים". עוד אמרה סגנית השר כי "הרפורמים באה"ב צריכים להבין שכדי להשפיע על מה שקורה בשיראל הם צריכים לגור בה. שלא יצפו להפיע על מה שקורה כאן אם הם לא גרים כאן אפילו שיש להם הרבה כסף".

אסף ליברמן שליח גל"צ פיענח כי ההבדל הכי בולט בין המועמדים הוא שקלינטון מוקפת בתומכים, מהנשיא אובמה ועד כוכבי פופ וסלברטיז. טראמפ – בודד.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    חובה קדושה להצביע אך ורק בדולנד טראמפ חלילה לתת את הקול להילארי קלינטון

  2. 1

    עם כל הכבוד שזה הבנאדם אבל הקב"ה מסובב את העולם ואם הוא שם את טראמפ נשיא הוא יהיה טוב כלפי עמ"י